Počet záznamov: 1  

Co to znamená, když oči promluví?

  1. Názov Co to znamená, když oči promluví?
    Autorské údajeOndřej Henrik
    Autor Henrik Ondřej
    Zdrojový dokument TREND marketing : měsíčník pro marketingový management. Roč. 8, č. 1-2 (Leden-únor 2012), s. 34-35. - Praha : Economia, 2012. ISSN 1214-9594
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentučeština
    Krajina vydaniaČeská republika
    Systematika 339.138 - Marketing
    Heslá marketing * výskum marketingový * správanie spotrebiteľa * neuromarketing * zrak
    AnotáciaWorkshop v Českej republike zameraný na výmenu skúseností s projektami využívajúcimi sledovanie dráhy zraku, t. j. s očnou kamerou. Účastníci workshopu: Česko, Slovinsko, Maďarsko, Rusko, Rakúsko a Rumunsko. Posúdenie vhodnosti kombinácie eye-trackingu s ďalšími modernými metódami - neuromarketingom a biometriou a nastavenie štandardov pre použitie tohto typu marketingového výskumu na nadnárodnej úrovni.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2012: 1-7 + 6 príl.

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.