Počet záznamov: 1
Zelený marketing a jeho uplatnenie v podnikovej praxi na Slovensku
Názov Zelený marketing a jeho uplatnenie v podnikovej praxi na Slovensku Autorské údaje Milan Majerník, Jana Chovancová Autor Majerník Milan EUBPHFKMA - Katedra manažmentu PHF Spoluautori Chovancová Jana Zdrojový dokument Podniková revue : vedecký časopis Podnikovohospodárskej fakulty Ekonomickej univerzity v Bratislave so sídlom v Košiciach. Roč. 10, č. 23 (2011), s. 66-77. - Košice : Podnikovohospodárska fakulta EU so sídlom v Košiciach, 2011. ISSN 1335-9746 Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 339.138 - Marketing Heslá marketing environmentálny * konkurencia * predaj * marketing mix * politika environmentálna * podnik * Slovensko Anotácia Pojem, podstata a ciele zeleného marketingu. Environmentálne orientovaný marketingový mix. Výskum využitia zeleného marketingu v podnikovej praxi na Slovensku. Kategória EPC Vedecké práce v domácich nekarentovaných časopisoch Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Archív EPC E11 02090-001, kópia plného textu Odkazy PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Čísla 2011: 21-23
článok
Počet záznamov: 1