Počet záznamov: 1
Biopotraviny ako fenomén konceptu spoločensky zodpovedných firiem
Názov Biopotraviny ako fenomén konceptu spoločensky zodpovedných firiem Autorské údaje Vanda Lieskovská, Zuzana Hajduová, Denisa Bilohuščinová Autor Lieskovská Vanda EUBPHFKMR - Katedra marketingu a obchodu PHF Spoluautori Hajduová Zuzana EUBPHFKIM - Katedra hospodárskej informatiky a matematiky PHF Bilohuščinová Denisa EUBPHFKMR - Katedra marketingu a obchodu PHF Zdrojový dokument Podniková revue : vedecký časopis Podnikovohospodárskej fakulty Ekonomickej univerzity v Bratislave so sídlom v Košiciach. Roč. 10, č. 23 (2011), s. 9-19. - Košice : Podnikovohospodárska fakulta EU so sídlom v Košiciach, 2011. ISSN 1335-9746 Poznámky APVV SK-PL0040-09 Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 65.011.1 - Politika podnikania. Podniková stratégia Heslá zodpovednosť spoločenská * biopotraviny * bioprodukty * marketing * ochrana zdravia * správanie spotrebiteľa * podnikanie zodpovedné Anotácia Spoločenská zodpovednosť firiem v kontexte produkcie biopotravín. Bioprodukty v podmienkach Slovenska. Súčasný stav marketingu biopotravín. Označovanie a cenová politika bioproduktov. Prieskum v postojov v zameraní na akceptáciu bioproduktov. Kategória EPC Vedecké práce v domácich nekarentovaných časopisoch Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Archív EPC E12 00159-001, kópia plného textu Odkazy PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Čísla 2011: 21-23
článok
Počet záznamov: 1