Počet záznamov: 1
Le marketing évènementiel dans la stratégie de communication dˇOrange et de T-Mobile
Názov Le marketing évènementiel dans la stratégie de communication dˇOrange et de T-Mobile : diplomová práca Autorské údaje Michaela Vrbová, školiteľ: Pavol Kita Autor Vrbová Michaela Ďalší autori Kita Pavol (Školiteľ (konzultant)) EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Korporácia Ekonomická univerzita v Bratislave . Ústav medzinárodných programov Vydavateľské údaje Bratislava, 2011. - 68 s. Druh dokumentu práce diplomové (Mgr.,Ing.) Jazyk dokumentu francúzština Krajina vydania Slovenská republika Báza dát ZÁVEREČNÉ PRÁCE Signatúra 857630
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu Elektronická verzia práce 1.9 MB z IP adresy EU po prihlásení kniha
Počet záznamov: 1