Počet záznamov: 1  

Neuromarketing a značka

  1. Názov Neuromarketing a značka
    Autorské údajeJitka Vysekalová
    Autor Vysekalová Jitka
    Zdrojový dokument Marketing & komunikace. Roč. 21, č. 3 (2011), s. 4-5. - Praha : Česká marketingová společnost, 2011. ISSN 1211-5622
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentučeština
    Krajina vydaniaČeská republika
    Systematika 339.138 - Marketing
    Heslá neuromarketing * výskum marketingový * značky výrobkov * správanie spotrebiteľa
    AnotáciaNeuromarketing a jeho význam pri výskume značky.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2011: 1-4

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.