Počet záznamov: 1  

Marketingová komunikace v turbulentních dobách

  1. Názov Marketingová komunikace v turbulentních dobách
    Autorské údajeTomáš Barčík
    Autor Barčík Tomáš
    Zdrojový dokument Marketing & komunikace. Roč. 22, č. 1 (2012), s. 7. - Praha : Česká marketingová společnost, 2012. ISSN 1211-5622
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentučeština
    Krajina vydaniaČeská republika
    Systematika 339.138 - Marketing
    Heslá komunikácia marketingová * technológie informačné * technológie komunikačné
    AnotáciaS nástupom nových technológií, ale i vďaka ekonomickým tlakom, dochádza k transformácii tradičného komunikačného mixu - menia sa osobitne výstupy a komunikačné kanály.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2012: 1-4

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.