Počet záznamov: 1
Jak s reklamou vystoupit z normality?
Názov Jak s reklamou vystoupit z normality? Autorské údaje Kateřina Osičková, Petr Šobotník Autor Osičková Kateřina Spoluautori Šobotník Petr Zdrojový dokument Marketing & komunikace. Roč. 22, č. 1 (2012), s. 17. - Praha : Česká marketingová společnost, 2012. ISSN 1211-5622 Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu čeština Krajina vydania Česká republika Systematika 659.3 - Masová komunikácia. Informovanie širokej verejnosti Heslá reklama * spotrebitelia Anotácia Aká musí byť reklama, aby rezonovala, prekvapila, vyvolala emócie a vytrhla svojho diváka z bežnej rutiny. Ako ju naservírovať cieľovej skupine. Báza dát ČLÁNKY Odkazy PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Čísla 2012: 1-4
článok
Počet záznamov: 1