Počet záznamov: 1  

Privátne značky

  1. Názov Privátne značky
    Autorské údajeEva Poliačiková
    Autor Poliačiková Eva
    Zdrojový dokument Acta academica karviniensia : vědecký recenzovaný časopis. Č. 2 (2011), s. 146-155. - Karviná : Slezská univerzita v Opavě, Obchodně podnikatelská fakulta, 2011. ISSN 1212-415X
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaČeská republika
    Systematika 339.37 - Maloobchod
    Heslá značky kvality * trh * marketing * lojálnosť zákazníkov * maloobchod * značky maloobchodné
    AnotáciaDefinovanie pojmu privátna značka, jej postupné etablovanie na trhu. Význam privátnych značiek pre výrobcov, predajcov i spotrebiteľov. Členenie privátnych značiek. Stratégia ich zavádzania. Vzťah zákazníka a značky. Funkcia značky a typy zákazníkov.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2011: 1-4

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Plný text PDF145.3 KBverejne dostupné
    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.