Počet záznamov: 1
Fotografia - neodškriepiteľná súčasť reklamy
Názov Fotografia - neodškriepiteľná súčasť reklamy Súbežný názov Photography - indisputable part of advertising Autorské údaje Marián Poláček Autor Poláček Marian EUBOBFKIO - Katedra informatiky obchodných firiem OBF - zrušená Zdrojový dokument Nové technológie a možnosti ich využitia vo vzdelávaní : zborník vedeckých statí. S. 54-58. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2012. ISBN 978-80-225-3449-9 Druh dokumentu rozpis článkov zo zborníkov Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 659.3 - Masová komunikácia. Informovanie širokej verejnosti Heslá komunikácia marketingová * reklama * fotografia Anotácia Fotografia má schopnosť nezastupiteľným spôsobom sprostredkovať informáciu o vzhľade, tvare, dizajne, prípadne prostredí, než akákoľvek iná forma komunikácie, snáď okrem videa. Obrovský rozmach zaznamenala fotografia v 20. storočí, a ten s rozvojom digitálnej fotografie ďalej pokračuje. Reklama, podobne ako fotografia, zažila svoj najväčší rozkvet tiež v 20. storočí. Uplatnenie fotografie ako špecifickej formy komunikácie v reklame je zrejmé temer v každom prostriedku reklamnej komunikácie, ba častokrát je reklama bez fotografie takmer nepredstaviteľná. Kategória EPC Vedecké práce v domácich recenzovaných vedeckých zborníkoch, monografiách Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Archív EPC E12 00501-005, originál dokumentu
článok
Počet záznamov: 1