Počet záznamov: 1  

Reklama ako rozhodujuci prvkok komunikacneho mixu v ekonomicky slabšom regione

  1. Názov Reklama ako rozhodujuci prvkok komunikacneho mixu v ekonomicky slabšom regione : diplomová práca
    Autorské údajeDominika Ondrová, školiteľ: Jozef Orgonáš
    Autor Ondrová Dominika
    Ďalší autori Orgonáš Jozef (Školiteľ (konzultant)) EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Korporácia Obchodná fakulta EU . Katedra marketingu
    Vydavateľské údajeBratislava, 2012. - 77 s.
    Druh dokumentupráce diplomové (Mgr.,Ing.)
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Báza dátZÁVEREČNÉ PRÁCE
    Signatúra862180

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Príloha1 MBz IP adresy EU po prihlásení
    Elektronická verzia práce1.6 MBz IP adresy EU po prihlásení

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.