Počet záznamov: 1
Analýza kľúčových faktorov úspechu slovenskej softwérovej firmy na medzinárodnom trhu
Názov Analýza kľúčových faktorov úspechu slovenskej softwérovej firmy na medzinárodnom trhu : bakalárska práca Autorské údaje Petra Morávková, školiteľ: Juraj Chebeň Autor Morávková Petra Ďalší autori Chebeň Juraj (Školiteľ (konzultant)) EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Korporácia Obchodná fakulta EU . Katedra marketingu Vydavateľské údaje Bratislava, 2012. - 58 s. Druh dokumentu práce záverečné bakalárske (Bc.) Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Báza dát ZÁVEREČNÉ PRÁCE Signatúra 868904
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu Elektronická verzia práce 911.5 KB verejne dostupné kniha
Počet záznamov: 1