Počet záznamov: 1  

Marketingový mix vinárskeho podniku v stredoeurópskom regióne

  1. Názov Marketingový mix vinárskeho podniku v stredoeurópskom regióne : diplomová práca
    Autorské údajeKatarína Pisarčíková, školiteľ: Juraj Chebeň
    Autor Pisarčíková Katarína
    Ďalší autori Chebeň Juraj (Školiteľ (konzultant)) EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Korporácia Obchodná fakulta EU . Katedra marketingu
    Vydavateľské údajeBratislava, 2012. - 69 s.
    Druh dokumentupráce diplomové (Mgr.,Ing.)
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Báza dátZÁVEREČNÉ PRÁCE
    Signatúra862190

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Príloha704.5 KBz IP adresy EU po prihlásení
    Elektronická verzia práce2.2 MBz IP adresy EU po prihlásení

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.