Počet záznamov: 1  

Perspektívy využitia RFID technológie v marketingu

  1. Názov Perspektívy využitia RFID technológie v marketingu
    Súbežný názovPerspectives of the use of RFID technology in marketing
    Autorské údajeJúlia Lipianska, Ivan Hlavatý
    Autor Lipianska Júlia EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Spoluautori Hlavatý Ivan EUBOBFKIO - Katedra informatiky obchodných firiem OBF - zrušená
    Zdrojový dokument Vedecké state Obchodnej fakulty 2012 : [zborník]. S. 440-446. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2012. ISBN 978-80-225-3452-9
    Výstup z projektu VEGA 1/0047/11 Koncepcia európskeho marketingu a segmentácia spoločného trhu so zameraním na výber a implementáciu marketingových stratégií pre zvýšenie konkurenčnej schopnosti slovenských podnikov na trhoch EÚ
    PoznámkyVEGA 1/0047/11
    Druh dokumenturozpis článkov zo zborníkov
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 681.3 - Stroje a zariadenia na spracovanie dát. Počítače
    Heslá identifikácia vysokofrekvenčná * kódy čiarové * technológie komunikačné * technológie informačné * identifikácia automatická
    AnotáciaVšeobecne rozšírené spôsoby identifikácie produktov a oblasti kde sa RFID (Radio Frequency Identification) úspešne využíva. Rozvoj RFID technológie v oblasti počítačovej techniky a v mnohých nových aplikáciách, predovšetkým v logistike a dodávateľských reťazcoch. Štandardizácia bezpečnostných riešení, zjednocovanie legislatív a potreba presvedčiť spotrebiteľov o bezpečnosti dát.
    Kategória EPCVedecké práce v domácich recenzovaných vedeckých zborníkoch, monografiách
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Odkazy (4) - PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE12 00820-052, originál dokumentu

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.