Počet záznamov: 1  

Teorie a metody politického marketingu

  1. Názov Teorie a metody politického marketingu
    Autorské údajeRoman Chytilek, Otto Eibl, Anna Matušková a kol.
    Autor Chytilek Roman
    Spoluautori Eibl Otto
    Matušková Anna
    Vydavateľské údajeBrno : Centrum pro studium demokracie a kultury , 2012. - 341 s.
    ISBN978-80-7325-281-6
    Druh dokumentuzborníky
    Jazyk dokumentučeština
    Krajina vydaniaČeská republika
    Systematika 339.138 - Marketing
    Heslá marketing politický * koncepcie * modely * experimenty * dizajn * štúdie * strany politické * segmentácia * voľby * kampane volebné * reklama * politika * značky * komunikácia * médiá * vzťahy s verejnosťou * kritika
    Báza dátKNIHY
    Počet ex.1, z toho voľných 0, prezenčne 1
    Signatúra878200

    SignatúraLokáciaDislokáciaInfo
    878200SEKVšeobecná študovňalen prezenčne

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.