Počet záznamov: 1  

Prirodzené bariéry trvalo udržateľnej spotreby seniorov - priestor pre sociálny marketing

  1. Názov Prirodzené bariéry trvalo udržateľnej spotreby seniorov - priestor pre sociálny marketing
    Súbežný názovNatural barriers to sustainable consumption of senior citizens - a space for social marketing
    Autorské údajeDagmar Klepochová, Janka Kopaničová
    Autor Klepochová Dagmar EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Spoluautori Kopaničová Janka EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Zdrojový dokument Aktuální výzvy marketingu a jejich uplatnění v praxi : [zborník] : vědecké statě : 2. ročník mezinárodní konference : Praha, 14. června 2012. S. 146-155. - Praha : Kamil Mařík - Professional Publishing, 2012. ISBN 978-80-7431-090-4
    Výstup z projektu VEGA 1/0418/11 Udržateľný marketing a udržateľná spotreba
    VEGA 1/0612/12 Determinanty úrovne, štruktúry a tendencií v osobnej spotrebe a spotrebiteľskom správaní seniorov v kontexte cenovej a dôchodkovej politiky v SR
    PoznámkyVEGA 1/0418/11. - VEGA 1/0612/12
    Druh dokumenturozpis článkov zo zborníkov
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaČeská republika
    Systematika 366 - Spotrebiteľ a jeho problémy
    Heslá spotrebitelia * seniori * správanie spotrebiteľa * marketing sociálny * spotreba udržateľná * prieskum
    AnotáciaTrvalo udržateľná spotreba a seniori. Prirodzené bariéry správania sa v súlade s filozofiou trvalo udržateľnej spotreby. Špecifiká spotrebiteľského správania seniorov. Výskumná štúdia zameraná na zisťovanie hodnôt, postojov a spotrebiteľského správania súvisiaceho s trvalo udržateľnou spotrebou u seniorov. Bariéry trvalo udržateľnej spotreby u seniorov.
    Kategória EPCPublikované príspevky na zahraničných vedeckých konferenciách
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE12 01125-013, originál dokumentu

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.