Počet záznamov: 1  

Analýza lokalizácie predajní potravín maloobchodných reťazcov a vybraných aspektov správania ich spotrebiteľov na príklade hlavného mesta Bratislavy

  1. Názov Analýza lokalizácie predajní potravín maloobchodných reťazcov a vybraných aspektov správania ich spotrebiteľov na príklade hlavného mesta Bratislavy
    Súbežný názovAnalysis of the location of food retail chains stores and selected aspects of consumer behaviour on the example of the capital city Bratislava
    Autorské údajePavol Kita, Lujza Jurkovičová, Ján Prílepok
    Autor Kita Pavol EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Spoluautori Jurkovičová Lujza EUBOBFKTK - Katedra tovaroznalectva a kvality tovaru OBF - zrušená
    Prílepok Ján EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Zdrojový dokument Možnosti využitia geografického informačného systému v maloobchode ako zdroja strategickej inovácie z hľadiska posilnenia konkurencieschopnosti podnikov : zborník vedeckých statí projektu VEGA 1/0039/11. S. 29-42. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2012. ISBN 978-80-225-3521-2
    PoznámkyVEGA 1/0039/11
    Druh dokumenturozpis článkov zo zborníkov
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 339.138 - Marketing
    Heslá marketing * geografia * siete maloobchodné * lokalizácia * správanie spotrebiteľa * systémy informačné geografické
    AnotáciaSprávanie spotrebiteľov a jeho priestorový aspekt z hľadiska lokalizácie maloobchodnej jednotky. Rozmiestnenie predajní maloobchodných reťazcov s potravinami v jednotlivých mestských častiach mesta Bratislavy. Spôsob prepravy zákazníkov, frekvencia návštevnosti predajní potravín.
    Kategória EPCVedecké práce v domácich recenzovaných vedeckých zborníkoch, monografiách
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE12 01198-004, originál dokumentu

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.