Počet záznamov: 1  

Environmentálne aspekty spoločensky zodpovedného marketingu

  1. Názov Environmentálne aspekty spoločensky zodpovedného marketingu
    Autorské údajeZdenka Musová
    Autor Musová Zdenka
    Zdrojový dokument Ekonomicko-manažérske spektrum : vedecký časopis Fakulty prevádzky a ekonomiky dopravy spojov Žilinskej univerzity v Žiline. Roč. 6, č. 2 (2012), s. 57-65. - Žilina : Fakulta prevádzky a ekonomiky dopravy a spojov Žilinskej univerzity, 2012. ISSN 1337-0839
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 339.138 - Marketing
    Heslá marketing * marketing spoločenský * stratégia marketingová * nástroje marketingové * environmentalistika * zodpovednosť spoločenská
    AnotáciaSpoločné mravné princípy, ktoré by mohli byť príkladom všeobecne prijatých etických, sociálnych a environmentálnych štandardov podnikateľského sektora.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2012: 1-2

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.