Počet záznamov: 1  

Marketingová stratégia elektronického obchodu spoločnosti Vinanza

  1. Názov Marketingová stratégia elektronického obchodu spoločnosti Vinanza : diplomová práca
    Autorské údajeRichard Grom, školiteľ: Mária Hasprová
    Autor Grom Richard
    Ďalší autori Hasprová Mária (Školiteľ (konzultant)) EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Korporácia Obchodná fakulta EU . Katedra marketingu
    Vydavateľské údajeBratislava, 2013. - 70 s.
    Druh dokumentupráce diplomové (Mgr.,Ing.)
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Báza dátZÁVEREČNÉ PRÁCE
    Signatúra869760

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Elektronická verzia práce893.1 KBz IP adresy EU po prihlásení

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.