Počet záznamov: 1  

Globálne spotrebiteľské hodnoty z pohľadu interkulturálnych rozdielov

  1. Názov Globálne spotrebiteľské hodnoty z pohľadu interkulturálnych rozdielov : diplomová práca
    Autorské údajeMartina Balážová, školiteľ: Janka Pásztorová
    Autor Balážová Martina
    Ďalší autori Pásztorová Janka (Školiteľ (konzultant)) EUBOBFKMO - Katedra medzinárodného obchodu OBF
    Korporácia Obchodná fakulta EU . Katedra medzinárodného obchodu
    Vydavateľské údajeBratislava, 2013. - 79 s.
    Druh dokumentupráce diplomové (Mgr.,Ing.)
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Báza dátZÁVEREČNÉ PRÁCE
    Signatúra871433

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Elektronická verzia práce1.5 MBz IP adresy EU po prihlásení

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.