Počet záznamov: 1  

Vplyv piesní a zneliek v reklame na znalosť značky a produktu

  1. Názov Vplyv piesní a zneliek v reklame na znalosť značky a produktu : diplomová práca
    Autorské údajeIveta Karailievová, školiteľ: Juraj Chebeň
    Autor Karailievová Iveta
    Ďalší autori Chebeň Juraj (Školiteľ (konzultant)) EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Korporácia Obchodná fakulta EU . Katedra marketingu
    Vydavateľské údajeBratislava, 2013. - 67 s.
    Druh dokumentupráce diplomové (Mgr.,Ing.)
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Báza dátZÁVEREČNÉ PRÁCE
    Signatúra869782

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Príloha137 KBz IP adresy EU po prihlásení
    Elektronická verzia práce28.9 MBz IP adresy EU po prihlásení

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.