Počet záznamov: 1  

Dopad hospodárskej krízy na marketingovú komunikáciu

  1. Názov Dopad hospodárskej krízy na marketingovú komunikáciu : diplomová práca
    Autorské údajeAntónia Čermáková, školiteľ: Mária Hasprová
    Autor Čermáková Antónia
    Ďalší autori Hasprová Mária (Školiteľ (konzultant)) EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Korporácia Obchodná fakulta EU . Katedra marketingu
    Vydavateľské údajeBratislava, 2013. - 82 s.
    Druh dokumentupráce diplomové (Mgr.,Ing.)
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Báza dátZÁVEREČNÉ PRÁCE
    Signatúra869753

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Elektronická verzia práce2.8 MBz IP adresy EU po prihlásení

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.