Počet záznamov: 1  

Marketingová komunikácia vybraného podniku ako faktor konkurencieschopnosti

  1. Názov Marketingová komunikácia vybraného podniku ako faktor konkurencieschopnosti : diplomová práca
    Autorské údajeDiana Lahovičová, školiteľ: Jana Slaninková
    Autor Lahovičová Diana
    Ďalší autori Slaninková Jana (Školiteľ (konzultant))
    Korporácia Podnikovohospodárska fakulta EU so sídlom v Košiciach . Katedra marketingu a obchodu
    Vydavateľské údajeKošice, 2013. - 67 s.
    Druh dokumentupráce diplomové (Mgr.,Ing.)
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Báza dátZÁVEREČNÉ PRÁCE
    Signatúra875565

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Elektronická verzia práce856.7 KBz IP adresy EU po prihlásení

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.