Počet záznamov: 1  

Vplyv hodnoty značky na nákupné rozhodovanie spotrebiteľov v medzinárodnom podnikaní

  1. Názov Vplyv hodnoty značky na nákupné rozhodovanie spotrebiteľov v medzinárodnom podnikaní : bakalárska práca
    Autorské údajeBeáta Polťáková, školiteľ: Lenka Šimorová
    Autor Polťáková Beáta
    Ďalší autori Šimorová Lenka (Školiteľ (konzultant)) EUBOBFKMO - Katedra medzinárodného obchodu OBF
    Korporácia Obchodná fakulta EU . Katedra medzinárodného obchodu
    Vydavateľské údajeBratislava, 2013. - 42 s.
    Druh dokumentupráce záverečné bakalárske (Bc.)
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Báza dátZÁVEREČNÉ PRÁCE
    Signatúra871564

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Príloha87.5 KBz IP adresy EU po prihlásení
    Elektronická verzia práce2.4 MBz IP adresy EU po prihlásení

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.