Počet záznamov: 1  

Uplatnenie online marketingu v marketingovej stratégií vybraného podniku

  1. Názov Uplatnenie online marketingu v marketingovej stratégií vybraného podniku : bakalárska práca
    Autorské údajePeter Stoličný, školiteľ: Ľuboš Oláh
    Autor Stoličný Peter
    Ďalší autori Oláh Ľuboš (Školiteľ (konzultant)) EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Korporácia Obchodná fakulta EU . Katedra marketingu
    Vydavateľské údajeBratislava, 2013. - 55 s.
    Druh dokumentupráce záverečné bakalárske (Bc.)
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Báza dátZÁVEREČNÉ PRÁCE
    Signatúra870611

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Príloha740.2 KBz IP adresy EU po prihlásení
    Elektronická verzia práce949 KBz IP adresy EU po prihlásení

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.