Počet záznamov: 1  

Úloha tradičných a novodobých médií v integrovanej marketingovej komunikácií

  1. Názov Úloha tradičných a novodobých médií v integrovanej marketingovej komunikácií : bakalárska práca
    Autorské údajeMonika Švihrová, školiteľ: Veronika Fogašová
    Autor Švihrová Monika
    Ďalší autori Fogašová Veronika (Školiteľ (konzultant)) EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Korporácia Obchodná fakulta EU . Katedra marketingu
    Vydavateľské údajeBratislava, 2013. - 60 s.
    Druh dokumentupráce záverečné bakalárske (Bc.)
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Báza dátZÁVEREČNÉ PRÁCE
    Signatúra870619

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Príloha776 KBz IP adresy EU po prihlásení
    Elektronická verzia práce1.3 MBz IP adresy EU po prihlásení

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.