Počet záznamov: 1  

Teória pravdepodobnosti v teórii reklamy

  1. Názov Teória pravdepodobnosti v teórii reklamy : bakalárska práca
    Autorské údajeDaniela Matulová, školiteľ: Galina Horáková
    Autor Matulová Daniela
    Ďalší autori Horáková Galina (Školiteľ (konzultant)) EUBFHIKMM - Katedra matematiky FHI
    Korporácia Fakulta hospodárskej informatiky EU . Katedra matematiky
    Vydavateľské údajeBratislava, 2013. - 42 s.
    Druh dokumentupráce záverečné bakalárske (Bc.)
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Báza dátZÁVEREČNÉ PRÁCE
    Signatúra872055

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Elektronická verzia práce1.8 MBz IP adresy EU po prihlásení

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.