Počet záznamov: 1
Seniori a humor v reklame
Názov Seniori a humor v reklame Súbežný názov Seniors and humor in advertising Autorské údaje Helena Labská, Kornélia Richterová Autor Labská Helena EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Spoluautori Richterová Kornélia EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Zdrojový dokument Vedecké state Obchodnej fakulty 2013 : [zborník]. S. 348-363, CD-ROM. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2013. ISBN 978-80-225-3662-2 Poznámky VEGA 1/00612/12 Druh dokumentu rozpis článkov zo zborníkov Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 659.3 - Masová komunikácia. Informovanie širokej verejnosti Heslá seniori * mládež * reklama * humor * správanie spotrebiteľa Anotácia Niektoré aspekty percepcie humornej reklamy. Humorná reklama a jej pôsobenie v komunikácii. Postoj k humornej reklame - seniori, mladší respondenti. Formy humoru. Vplyv humoru na zapamätanie si produktu a značky. Celosvetový rast významu "striebornej ekonomiky" vedie autorky k formulovaniu záveru, že len starostlivý výskum, citlivá práca tvorcov reklamy, úctou k starším naplnená produkcia a reklama prezentovanej vo vhodnom čase môžu aj pre seniorov priniesť plne akceptovateľný humor v reklame. Kategória EPC Vedecké práce v domácich recenzovaných vedeckých zborníkoch, monografiách Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Archív EPC E13 00803-034, originál dokumentu
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu Plný text PDF 2.2 MB z IP adresy EU po prihlásení článok
Počet záznamov: 1