Počet záznamov: 1  

Zviditeľnenie firiem využívaním dizajnu

  1. Názov Zviditeľnenie firiem využívaním dizajnu
    Autorské údajeJozef Mlákay
    Autor Mlákay Jozef EUBOBFKTK - Katedra tovaroznalectva a kvality tovaru OBF - zrušená
    Zdrojový dokument Informatizácia spoločnosti a jej interakcia so vzdelávacím systémom 2013 : zborník z medzinárodnej vedeckej konferencie : 19. 9. 2013 Bratislava. S. 91-95 CD-ROM. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2013. ISBN 978-80-225-3737-7
    Výstup z projektu KEGA 017EU-4/2013 Vzdelávanie mládeže na stredných odborných školách, zamerané na tvorbu inovácií a nových podnikateľských príležitostí
    PoznámkyKEGA 017EU-4/2013
    Druh dokumenturozpis článkov zo zborníkov
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 620.2 - Náuka o tovare. Tovaroznalectvo
    Heslá dizajn priemyselný * politika výrobková * značky výrobkov * dizajn * logo * imidž * stratégia marketingová
    AnotáciaSprávnym zvolením marketingovej stratégie a využitím jednotlivých prvkov grafického dizajnu môže firma a jej značka získať na trhu významnú konkurenčnú výhodu. Vybudovanie jednotného imidžu, na základe ktorého vedia zákazníci firmu a jej produkty identifikovať. Uplatnenie grafického dizajnu vo všetkých oblastiach spoločenského života.
    Kategória EPCPublikované príspevky na domácich vedeckých konferenciách
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Odkazy (1) - PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE13 01317-014, originál dokumentu

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.