Počet záznamov: 1
Vplyv Corporate Communication na nákupné rozhodovanie spotrebiteľov v medzinárodnom podnikaní
Názov Vplyv Corporate Communication na nákupné rozhodovanie spotrebiteľov v medzinárodnom podnikaní : bakalárska práca Autorské údaje Martin Mornár, školiteľ: Lenka Šprochová Autor Mornár Martin Ďalší autori Šprochová Lenka (Školiteľ (konzultant)) EUBOBFKMO - Katedra medzinárodného obchodu OBF Korporácia Obchodná fakulta EU . Katedra medzinárodného obchodu Vydavateľské údaje Bratislava, 2014. - 58 s. Druh dokumentu práce záverečné bakalárske (Bc.) Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Báza dát ZÁVEREČNÉ PRÁCE Signatúra 879516
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu Elektronická verzia práce 1.2 MB z IP adresy EU po prihlásení kniha
Počet záznamov: 1