Počet záznamov: 1  

Analýza marketingového komunikačného mixu vo vybranej firme

  1. Názov Analýza marketingového komunikačného mixu vo vybranej firme : bakalárska práca
    Autorské údajeMartina Žilinská, školiteľ: Oľga Škvarčeková
    Autor Žilinská Martina
    Ďalší autori Škvarčeková Oľga (Školiteľ (konzultant)) EUBOBFKIO - Katedra informatiky obchodných firiem OBF - zrušená
    Korporácia Obchodná fakulta EU . Katedra informatiky obchodných firiem
    Vydavateľské údajeBratislava, 2014. - 53 s.
    Druh dokumentupráce záverečné bakalárske (Bc.)
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Báza dátZÁVEREČNÉ PRÁCE
    Signatúra878118

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Elektronická verzia práce3 MBz IP adresy EU po prihlásení

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.