Počet záznamov: 1  

Význam a vplyv náboženstva na medzinárodnú marketingovú stratégiu so zameraním na islam

  1. Názov Význam a vplyv náboženstva na medzinárodnú marketingovú stratégiu so zameraním na islam : bakalárska práca
    Autorské údajeSimona Abrmanová, školiteľ: Simona Škorvagová
    Autor Abrmanová Simona
    Ďalší autori Škorvagová Simona (Školiteľ (konzultant)) EUBOBFKMO - Katedra medzinárodného obchodu OBF
    Korporácia Obchodná fakulta EU . Katedra medzinárodného obchodu
    Vydavateľské údajeBratislava, 2014. - 55 s.
    Druh dokumentupráce záverečné bakalárske (Bc.)
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Báza dátZÁVEREČNÉ PRÁCE
    Signatúra879483

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Príloha959.9 KBz IP adresy EU po prihlásení
    Elektronická verzia práce3.9 MBz IP adresy EU po prihlásení

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.