Počet záznamov: 1  

Marketingové stratégie firiem z oblasti Corporate Communication vo vybranom priemysle

  1. Názov Marketingové stratégie firiem z oblasti Corporate Communication vo vybranom priemysle : bakalárska práca
    Autorské údajePeter Nemček, Lenka Šprochová
    Autor Nemček Peter
    Ďalší autori Šprochová Lenka (Školiteľ (konzultant)) EUBOBFKMO - Katedra medzinárodného obchodu OBF
    Korporácia Obchodná fakulta EU . Katedra medzinárodného obchodu
    Vydavateľské údajeBratislava, 2014. - 46 s.
    Druh dokumentupráce záverečné bakalárske (Bc.)
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Báza dátZÁVEREČNÉ PRÁCE
    Signatúra879517

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Príloha230.2 KBz IP adresy EU po prihlásení
    Elektronická verzia práce790.1 KBz IP adresy EU po prihlásení

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.