Počet záznamov: 1  

Segment 50+ ako cieľová skupina marketingovej komunikácie

  1. Názov Segment 50+ ako cieľová skupina marketingovej komunikácie : bakalárska práca
    Autorské údajePaulína Kalinayová, školiteľ: Michaela Krescanková
    Autor Kalinayová Paulína
    Ďalší autori Krescanková Michaela (Školiteľ (konzultant)) EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Korporácia Obchodná fakulta EU . Katedra marketingu
    Vydavateľské údajeBratislava, 2014. - 58 s.
    Druh dokumentupráce záverečné bakalárske (Bc.)
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Báza dátZÁVEREČNÉ PRÁCE
    Signatúra884550

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Príloha281 KBz IP adresy EU po prihlásení
    Elektronická verzia práce499.3 KBz IP adresy EU po prihlásení

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.