Počet záznamov: 1  

Prieskum osobnosti vybranej značky vo vnímaní Generácie Z

  1. Názov Prieskum osobnosti vybranej značky vo vnímaní Generácie Z : bakalárska práca
    Autorské údajeErika Nagyidaiová, školiteľ: Janka Kopaničová
    Autor Nagyidaiová Erika
    Ďalší autori Kopaničová Janka (Školiteľ (konzultant)) EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Korporácia Obchodná fakulta EU . Katedra marketingu
    Vydavateľské údajeBratislava, 2014. - 51 s.
    Druh dokumentupráce záverečné bakalárske (Bc.)
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Báza dátZÁVEREČNÉ PRÁCE
    Signatúra884575

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Príloha180.9 KBz IP adresy EU po prihlásení
    Elektronická verzia práce3.2 MBz IP adresy EU po prihlásení

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.