Počet záznamov: 1
Marketingové stratégie firiem z oblasti Corporate Design v automobilovom priemysle
Názov Marketingové stratégie firiem z oblasti Corporate Design v automobilovom priemysle : bakalárska práca Autorské údaje Silvia Benkőová, školiteľ: Lenka Šprochová Autor Benkőová Silvia Ďalší autori Šprochová Lenka (Školiteľ (konzultant)) EUBOBFKMO - Katedra medzinárodného obchodu OBF Korporácia Obchodná fakulta EU . Katedra medzinárodného obchodu Vydavateľské údaje Bratislava, 2014. - 49 s. Druh dokumentu práce záverečné bakalárske (Bc.) Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Báza dát ZÁVEREČNÉ PRÁCE Signatúra 879486
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu Príloha 247.6 KB z IP adresy EU po prihlásení Elektronická verzia práce 682.5 KB z IP adresy EU po prihlásení kniha
Počet záznamov: 1