Počet záznamov: 1
Postup tvorby reklamnej kampane a jej vzťah k odbytu podniku
Názov Postup tvorby reklamnej kampane a jej vzťah k odbytu podniku : bakalárska práca Autorské údaje Radka Bašistová, školiteľ: Peter Šinský Autor Bašistová Radka Ďalší autori Šinský Peter (Školiteľ (konzultant)) EUBFPMKPM - Katedra manažmentu FPM Korporácia Fakulta podnikového manažmentu EU . Katedra manažmentu Vydavateľské údaje Bratislava, 2014. - 49 s. Druh dokumentu práce záverečné bakalárske (Bc.) Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Báza dát ZÁVEREČNÉ PRÁCE Signatúra 879891
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu Príloha 238.7 KB z IP adresy EU po prihlásení Elektronická verzia práce 1.7 MB z IP adresy EU po prihlásení kniha
Počet záznamov: 1