Počet záznamov: 1
Moderné prístupy a metódy v marketingovom manažmente
Názov Moderné prístupy a metódy v marketingovom manažmente : dizertačná práca Autorské údaje Marta Šilhárová, školiteľ: Ferdinand Daňo Autor Šilhárová Marta EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Ďalší autori Daňo Ferdinand (Školiteľ (konzultant)) EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Korporácia Obchodná fakulta EU . Katedra marketingu Vydavateľské údaje Bratislava, 2014. - 172 s. Druh dokumentu práce dizertačné doktorandské (PhD., Dr.) Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 339.138 - Marketing Heslá marketing manažment * plánovanie * predvídanie * rozhodovanie * kontroling * vzdelávanie Kategória EPC Dizertačné a habilitačné práce Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Počet ex. 1, z toho voľných 0, prezenčne 1 Signatúra 879106
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu Elektronická verzia práce 3.1 MB z IP adresy EU po prihlásení kniha
Signatúra Lokácia Dislokácia Info 879106 SEK Časopisecká študovňa len prezenčne
Počet záznamov: 1