Počet záznamov: 1  

Emoce jsou největší úskalí a slabiny prodejců pro profesionální a efektivní prodej

  1. Názov Emoce jsou největší úskalí a slabiny prodejců pro profesionální a efektivní prodej
    Autorské údajeCecílie Klevarová
    Autor Klevarová Cecílie
    Zdrojový dokument Marketing & komunikace. Roč. 24, č. 2 (2014), s. 14-15. - Praha : Česká marketingová společnost, 2014. ISSN 1211-5622
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentučeština
    Krajina vydaniaČeská republika
    Systematika 159.9 - Psychológia
    Heslá predajcovia * schopnosti pracovné * emócie
    AnotáciaNedocenenie sociálnych emócií predajcov. Model pre kľúčové kompetencie predajcu. Ktoré emócie sú prejavom kvality sociálnej kompetencie predajcu. Tri kľúčové podmienky pre úspešné zdokonaľovanie emočných schopností, ktoré sú prejavom sociálnej kompetencie.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2014: 1-4

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.