Počet záznamov: 1  

Personálny marketing v procese tvorby podnikovej kultúry spájajúcich sa spoločností

  1. Názov Personálny marketing v procese tvorby podnikovej kultúry spájajúcich sa spoločností
    Súbežný názovPersonnel marketing in the process of the construction of the corporate culture of companies
    Autorské údajeAnna Polednáková, Božena Hrvoľová
    Autor Polednáková Anna EUBFPMKPF - Katedra podnikových financií FPM
    Spoluautori Hrvoľová Božena EUBFPMKPF - Katedra podnikových financií FPM
    Zdrojový dokument Personálny marketing a personálny manažment v organizácii : zborník vedeckých prác : [abstrakty]. [1 s.] [CD-ROM]. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2014 / Polednáková Anna ; Andrejčák Martin ; Matulčíková Marta ; Králik Jozef. ISBN 978-80-225-3916-6
    PoznámkyAbstrakt
    Druh dokumenturozpis článkov zo zborníkov
    Jazyk dokumentuslovenčina, angličtina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Kategória EPCRôzne publikácie a dokumenty, ktoré nemožno zaradiť do žiadnej z predchádzajúcich kategórií
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE14 00616-006, originál dokumentu

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.