Počet záznamov: 1  

National culture in international marketing

  1. Názov National culture in international marketing : bakalárska práca
    Autorské údajeBeata Galbavá, školiteľ: Ivana Kapráliková
    Autor Galbavá Beata
    Ďalší autori Kapráliková Ivana (Školiteľ (konzultant)) EUBFAJKIK - Katedra interkultúrnej komunikácie FAJ
    Korporácia Fakulta aplikovaných jazykov EU v Bratislave . Katedra interkultúrnej komunikácie
    Vydavateľské údajeBratislava, 2014. - 55 s.
    Druh dokumentupráce záverečné bakalárske (Bc.)
    Jazyk dokumentuangličtina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Báza dátZÁVEREČNÉ PRÁCE
    Signatúra880674

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Elektronická verzia práce1 MBz IP adresy EU po prihlásení

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.