Počet záznamov: 1  

Směry a determinanty trendů v marketingové komunikaci

  1. Názov Směry a determinanty trendů v marketingové komunikaci
    Súbežný názovDirections and determinants of trends in marketing communication
    Autorské údajeMilan Kašík, Naděžda Petrů
    Autor Kašík Milan
    Spoluautori Petrů Naděžda
    Zdrojový dokument Nové trendy 2014 : sborník příspěvků : 9. ročník mezinárodní vědecké konference : [13. - 14. 11. 2014, Znojmo, Česko]. S. 86-92 CD-ROM. - Znojmo : Soukromá vysoká škola ekonomická, 2015 / Aff Jozef ; Nagyová Ľudmila ; Březinová Hana ; Ochrana František ; Nové trendy 2014 Mezinárodní vědecká konference. ISBN 978-80-87314-67-8
    Druh dokumenturozpis článkov zo zborníkov
    Jazyk dokumentučeština
    Krajina vydaniaČeská republika
    Systematika 681.3 - Stroje a zariadenia na spracovanie dát. Počítače
    Heslá komunikácia marketingová * komunikácia elektronická * siete sociálne * správanie spotrebiteľa
    AnotáciaTrendy integrovanej marketingovej komunikácie, zvlášť v oblasti digitálnej komunikácie. Význam komunikačných metód na sociálnych sietiach. Za základ úspechu na sociálnych sietiach autori vidia obsah, užitočnosť poskytovaných informácií, výhodnosť ponuky, okamžitosť reakcie, novosť, vtip, hravosť, osobný prístup. Najhorším nepiateľom na sociálnej sieti je nuda. Pre firmu je dôležité rýchle reagovať na získanú spätnú väzbu, a brať ju ako podnet pre inováciu. V príspevku sú uvedené niektoré modely zmeneného nákupného správania zákazníkov v dôsledku technologických možností mobilov, tabletov.
    Báza dátČLÁNKY

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Plný text PDF417.2 KBz IP adresy SEK po prihlásení
    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.