Počet záznamov: 1  

Čaro hypermarketov sa vytráca

  1. Názov Čaro hypermarketov sa vytráca
    Autorské údajePeter Kapitán
    Autor Kapitán Peter
    Zdrojový dokument Obchod : marketing, retail, FMCG. Roč. 20, č. 2 (2015), s. 10. - Bratislava : MAFRA, 2015. ISSN 1335-2008
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 339.37 - Maloobchod
    Heslá maloobchod * hypermarkety * Slovensko
    AnotáciaČoraz viac ľudí uprednostňuje pohodlný nákup v blízkosti svojho bydliska pred trávením času v hypermarketoch. Odborníci predpovedajú, že veľkoformátové predajne budú nútené uvažovať o prerozdelení priestoru vo svojich prevádzkach.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2015: 1-6

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.