Počet záznamov: 1  

Tradičné nástroje verzus nové formy a trendy v marketingovej komunikácii podnikov na Slovensku

  1. Názov Tradičné nástroje verzus nové formy a trendy v marketingovej komunikácii podnikov na Slovensku
    Preklad názvuTraditional Tools versus New Forms and Trends in Marketing Communication of Businesses in Slovakia
    Autorské údajeKatarína Grančičová, Dana Hrušovská
    Autor Grančičová Katarína EUBFPMKPO - Katedra podnikovohospodárska FPM
    Spoluautori Hrušovská Dana EUBFPMKPO - Katedra podnikovohospodárska FPM
    Zdrojový dokument Trendy v podnikání : vědecký časopis Fakulty ekonomické Západočeské univerzity v Plzni. Č. 1 (2015), s. 3-12 online. - Plzeň : Fakulta ekonomická Západočeské univerzity v Plzni, 2015. ISSN 1805-0603
    PoznámkyVEGA 1/0100/13
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaČeská republika
    Systematika 339.138 - Marketing
    Heslá Slovensko * marketing * nástroje marketingové * marketing mix * marketing sieťový * komunikácia marketingová * podnik
    AnotáciaAktuálne trendy v oblasti marketingovej komunikácie a rast významu sociálneho marketingu v podmienkach Slovenska. Súčasné a nové trendy v marketingovej komunikácii podnikov a úroveň ich využívania na Slovensku.
    Kategória EPCVedecké práce v zahraničných nekarentovaných časopisoch
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Odkazy (2) - PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE15 00287-001, kópia plného textu
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2015: 1

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Plný text PDF444.6 KBverejne dostupné
    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.