Počet záznamov: 1
Tvorba marketingovej stratégie v podniku
Názov Tvorba marketingovej stratégie v podniku : diplomová práca Autorské údaje Natália Blašková, školiteľ: Štefan Majtán Autor Blašková Natália Ďalší autori Majtán Štefan (Školiteľ (konzultant)) EUBFPMKPO - Katedra podnikovohospodárska FPM Korporácia Fakulta podnikového manažmentu EU . Katedra podnikovohospodárska Vydavateľské údaje Bratislava, 2015. - 88 s. Druh dokumentu práce diplomové (Mgr.,Ing.) Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Báza dát ZÁVEREČNÉ PRÁCE Signatúra 885632
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu Príloha 1.3 MB z IP adresy EU po prihlásení Elektronická verzia práce 2.2 MB z IP adresy EU po prihlásení kniha
Počet záznamov: 1