Počet záznamov: 1  

Tvorba marketingovej stratégie v podniku

  1. Názov Tvorba marketingovej stratégie v podniku : diplomová práca
    Autorské údajeNatália Blašková, školiteľ: Štefan Majtán
    Autor Blašková Natália
    Ďalší autori Majtán Štefan (Školiteľ (konzultant)) EUBFPMKPO - Katedra podnikovohospodárska FPM
    Korporácia Fakulta podnikového manažmentu EU . Katedra podnikovohospodárska
    Vydavateľské údajeBratislava, 2015. - 88 s.
    Druh dokumentupráce diplomové (Mgr.,Ing.)
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Báza dátZÁVEREČNÉ PRÁCE
    Signatúra885632

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Príloha1.3 MBz IP adresy EU po prihlásení
    Elektronická verzia práce2.2 MBz IP adresy EU po prihlásení

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.