Počet záznamov: 1  

Využitie marketingových nástrojov v internetovom obchode a ich vplyv na imidž firmy

  1. Názov Využitie marketingových nástrojov v internetovom obchode a ich vplyv na imidž firmy : diplomová práca
    Autorské údajeHelena Hažiková, školiteľ: Marína Korčoková
    Autor Hažiková Helena
    Ďalší autori Korčoková Marína (Školiteľ (konzultant)) EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Korporácia Obchodná fakulta EU . Katedra marketingu
    Vydavateľské údajeBratislava, 2015. - 83 s.
    Druh dokumentupráce diplomové (Mgr.,Ing.)
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Báza dátZÁVEREČNÉ PRÁCE
    Signatúra887142

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Elektronická verzia práce1.7 MBz IP adresy EU po prihlásení

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.