Počet záznamov: 1  

Digital branding

  1. Názov Digital branding : a complete step-by-step guide to strategy, tactics and measurement
    Autorské údajeDaniel Rowles
    Autor Rowles Daniel
    Vydavateľské údajeLondon : Kogan Page , 2014. - 220 s.
    ISBN978-0-7494-6995-5
    Druh dokumentupríručky
    Jazyk dokumentuangličtina
    Krajina vydaniaVeľká Británia
    Systematika 339.138 - Marketing
    Heslá značky výrobkov * značky výrobné * digitalizácia * médiá sociálne * komunikácia elektronická * spotrebitelia * logo * marketing elektronický * reklama * plánovanie * efektívnosť * meranie * štúdie prípadové
    Báza dátKNIHY
    Počet ex.1, z toho voľných 0, prezenčne 1
    Signatúra885458

    SignatúraLokáciaDislokáciaInfo
    885458SEKVšeobecná študovňalen prezenčne

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.