Počet záznamov: 1
Improving Positions in Search Engines as the Centre of Consumer-oriented Marketing Campaings
Názov Improving Positions in Search Engines as the Centre of Consumer-oriented Marketing Campaings Preklad názvu Vylepšovanie pozícií vo vyhľadávacích prostriedkoch ako centrum spotrebiteľsky orientovaných marketingových kampaní Autorské údaje Andrej Miklošík Autor Miklošík Andrej EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Zdrojový dokument Marketing identity. Explosion of innovations : conference proceedings from international scientific conference 4th-5th November 2014 Smolenice, Slovak Republic. S. 323-333. - Trnava : Faculty of mass media communication University of ss. Cyril and Methodius in Trnava, 2014 ; Marketing identity. Explosion of innovations Medzinárodná vedecká konferencia. ISBN 978-80-8105-666-6. ISSN 1339-5726 Poznámky Registrovaný: Web of Science Druh dokumentu rozpis článkov zo zborníkov Jazyk dokumentu angličtina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 339.138 - Marketing Heslá správanie spotrebiteľa * procesy rozhodovacie * digitalizácia * internet * stratégia marketingová * nástroje marketingové Anotácia Alternatívne metódy získavania zákazníkov. Zmeny v spotrebiteľskom správaní. Webové prehliadače Google, Yahoo! a Microsoft Live Search. Scenáre možného SEM (search engine marketing). Kategória EPC Publikované príspevky na domácich vedeckých konferenciách Registrované v WOS Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Archív EPC E15 01041-001, kópia plného textu
článok
Počet záznamov: 1