Počet záznamov: 1  

Spokojenost zákazníka, kvalita produktu a výkonnost jako faktory konkurenceschopného podniku

  1. Názov Spokojenost zákazníka, kvalita produktu a výkonnost jako faktory konkurenceschopného podniku
    Preklad názvuCustomer satisfaction, quality of product and performance as factors of competitive company
    Autorské údajePetr Suchánek
    Autor Suchánek Petr
    Zdrojový dokument Journal of tourism, hospitality and commerce : vědecko-odborný recenzovaný časopis. Roč. 5, č. 1-2 (2014), s. 48-57. - Brno : Vysoká škola obchodní a hotelová s.r.o. Brno, 2014. ISSN 1804-3836
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentučeština
    Krajina vydaniaČeská republika
    Systematika 65.011 - Všeobecné zásady. Hospodárnosť. Racionalizácia. Výkonnosť
    Heslá kvalita tovaru * spokojnosť zákazníkov * výkonnosť podniku * konkurencieschopnosť
    AnotáciaAnalýza vzájomných vzťahov kvality, spokojnosti zákazníka, výkonnosti a konkurencieschopnosti podniku.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2014: 1-2

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.