Počet záznamov: 1  

Pravidlá značky Guy Kawasaki

  1. Názov Pravidlá značky Guy Kawasaki
    Autorské údajePatrik Garaj
    Autor Garaj Patrik
    Zdrojový dokument Trend : týždenník o ekonomike a podnikaní. Roč. 25, č. 42 (22. októbra 2015), s. 32-33. - Bratislava : News and Media Holding, 2015. ISSN 1335-0684
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 65.011.1 - Politika podnikania. Podniková stratégia
    Heslá podnikanie * podnikatelia * start-up * konferencie * knihy * značky
    AnotáciaGuy Kawasaki - marketingový guru, autor a spíker na konferencii TechMatch. Rady začínajúcim mladým podnikateľom v knihe The art of the start 2.0. Slogan G. Kawasakiho - zmeň svet! Komunikátor, networker aj predajca.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2015: 41-51 + 5 príl.

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.