Počet záznamov: 1  

L' influence des éléments visuels sur le comportement des consommateurs

  1. Názov L' influence des éléments visuels sur le comportement des consommateurs : diplomová práca
    Autorské údajeAlexandra Vöröšová, školiteľ: Pavol Kita
    Autor Vöröšová Alexandra
    Ďalší autori Kita Pavol (Školiteľ (konzultant)) EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Korporácia Ekonomická univerzita v Bratislave . Ústav medzinárodných programov
    Vydavateľské údajeBratislava, 2015. - 78 s.
    Druh dokumentupráce diplomové (Mgr.,Ing.)
    Jazyk dokumentufrancúzština
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Báza dátZÁVEREČNÉ PRÁCE
    Signatúra887763

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Elektronická verzia práce2.1 MBz IP adresy EU po prihlásení

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.